Dåre!

Såg ett klipp på en tackling från en träningsmatch i Nordamerika mellan Philadelphia Flyers och Ottawa Senators. Det är Flyers rookie Steve Downie som tacklar Senators Dean McAmmond. Och den där tacklingen... fyf..n! Fullkomligt livsfarlig! McAmmond blev medsvetslös och fick en hjärnskakning. Vet inte om han har återhämtat sig nu, men man kan ju hoppas.

Jag har absolut inget emot tacklingar, men då ska det vara schyssta och rena tacklingar, inte såna där överfall! J..vla dåre, säger jag bara.



Postat av: mighty mike

Det är inte mkt hockey i den sekvensen..Det är ju brutal misshandel, så som jag ser det så behöver han inte ens forechecka speciellt hårt i det läget... usch
bort med sånt och in med rent och hårt spel


| http://mickegfx.blogspot.com |
| 2007-10-27 - 19:35:17 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -