Zoovillage

Igår hämtade jag mitt paket från Zoovillage som låg på Posten. Paketet innehöll en jacka och en t-shirt. Jackan var tyvärr lite för stor så jag ska försöka byta den till en storlek mindre. T-shirten var dock i ganska lagom storlek och riktigt skön var den.
Zoovillage har för övrigt alldeles för mycket snygga kläder! Dessutom är det ganska dyrt att handla därifrån, så man kan inte köpa så mycket på en gång. Men jag kommer alldeles säkert att köpa kläder där flera gånger.


T-shirten:










(Klicka för större bild)


Postat av: Punkie

Du kommer bli såå skjuten med pil och båge ;D Nädå, tröjan var riktigt cool! :)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-10-07 - 13:04:34 |

Postat av: Allie

Snygg! nyfiken på hur jackan ser ut. Synd den vart för stor bara. =(


| 2007-10-08 - 13:51:57 |

Postat av: Lagerkillen

109.70/timmen. Helt okej, eller hur?


| http://sjokan.blogg.se |
| 2007-10-14 - 15:13:23 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -