Besviken

Igår var jag på Pablo Francisco LIVE på Chinateatern och... ja, Pablo Francisco var en besvikelse. Nästan allt som han körde har jag sett tidigare, det var knappt nåt nytt alls. Han var inte helt värdelös, en del saker var ju riktigt roliga, men hela hans show, mja... knappt godkänd.
Innan honom var det fyra andra komiker som körde en stand-up var. Två svenska, Janne Westerlund och Hasse Brontén, och två amerikanska, Jordan Nånting och Flip Schultz.

Westerlund - Var som vanligt helt okej.
Brontén - Honom har jag nog aldrig sett förut och han var rätt rolig.
Jordan (som jag inte ens kommer ihåg efternamnet på) - Var helt värdelös. Jag hörde knappt vad han sa. Han var nog påverkad av nåt.
Flip Schultz - Var kvällens höjdpunkt. Vissa skämt var riktigt roliga. Nu i efterhand önskar man nästan att han hade varit huvudnumret på showen.

Ett klipp med Flip:



Postat av: Punkie

Vad trist det är när man blir besviken. Mycket är väl YouTubes fel att man tycker allt man hör är gammalt, eftersom typ varenda klipp med känt folk ligger uppe... :) Men vad kul att du hittade en ny snubbe att garva åt :)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-09-16 - 21:42:00 |

Postat av: Allie

Va trist det blev så =( Tur där fanns nån som vart rolig iaf så var det kanske inte helt värdelöst men man vill ju att den man går dit där för ska va höjdpunkten i det hela.


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-09-17 - 10:47:52 |

Postat av: Dirty

Ja har inte förstått va som är så roligt med Pablo Francisco.
Ja de är roligt när han kör trailer gubben men de gör han ju på varenda show så de är rätt uttjatat.
Resten av hans framträdande tycker ja inte alls är så underhållande alls.


| http://jacktherussell.wordpress.com/ |
| 2007-09-20 - 12:55:18 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -