Malmöfestivalen

Jag var nere i Malmö under Malmöfestivalen, som slutade för drygt två veckor sen. Det var en rätt bra festival, mycket musik och en jäkla massa mat. Har nog aldrig ätit så mycket under en vecka som jag gjorde den veckan. :D
Såg också en ruskigt bra spelning, det var metalbandet Testament som stod för den. Blev helt chockad när de började spela... "Shit! Är de såhär bra live!?", typ... Blev också grymt nöjd med vissa av mina foton från spelningen.
Skandalbandet Mayhem spelade samma dag som Testament, så jag var tvungen att se dem, mest för att jag var
nyfiken på att se hur de är live. Men de ställde inte till med några skandaler (läs: grishuvuden etc.). De var rätt dåliga också.
Sen såg jag också Miss Li. Också en riktigt bra spelning.

Om jag kan så kan jag lätt tänka mig att åka ner dit nästa år också. :)

Här är lite bilder:

Blandat





Sonic Syndicate




Testament






Mayhem



Miss Li







Postat av: Tazty aka Olle

Ge mig festivalen tillbaka!!! Fan vad surt att sommaren dog samma dag som festivalen var över. :(


| 2007-09-05 - 21:43:25 |

Postat av: Samira - Tråkbloggen

Du är välkommen hit när du vill, även till festivalen nästa år :D


| http://samira.nu |
| 2007-09-07 - 19:08:00 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -