Veckans album vecka 36

Den här veckan blir det ett album som inte alls innehåller den musiken som jag brukar lyssna på. Det är nämligen Miss Lis debutalbum Late night heartbroken blues. Musiken är nån slags blandning av jazz, rock, pop och blues, typ. Jag brukar som sagt inte lyssna på den här stilen av musik, men jag gillade vad jag hörde när jag kollade upp hennes MySpace-sida. Sen såg jag henne spela på Malmöfestivalen och började gilla musiken ännu mer!


MissLiLNHB Låtlista

01 - Late night heartbroken blues
02 - I'm so poor...
03 - Hardloved man
04 - Give it to me
05 - Seems like we lost it
06 - Oh boy
07 - High on you
08 - Backstabber lady
09 - Bring it back
10 - Miss Li








Postat av: Anders

Haha, vad skönt att man inte är ensam med att vara "sen" med det då. Har ju iofs flera jämnåriga vänner som inte har det heller, så man är inte någon outsider precis.
Tack detsamma!


| http://intensivt.blogg.se |
| 2007-09-05 - 21:34:05 |

Postat av: TaZty

GULD!


| 2007-09-05 - 21:38:13 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -