Veckans album vecka 39

Den här veckan går utmärkelsen till ett album av en av mina favoritband. Det är nämligen Arch Enemys (som jag skrivit om en gång tidigare här) senaste album Rise of the tyrant. Jag hade längtat efter albumet länge och jag blev knappast besviken när jag fick höra det. Riktigt tungt och bra... och Angela Gossow growlar lika brutalt som vanligt. Grymt!
Blood on your hands är riktigt, riktigt bra...

ArchEnemyRotTLåtlista

01 - Blood on your hands
02 - The last enemy
03 - I will live again
04 - In this shallow grave
05 - Revolution begins
06 - Rise of the tyrant
07 - The day you died
08 - Intermezzo liberte
09 - Night falls fast
10 - The great darkness
11 - Vultures









Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -