Danko Jones-prylar

I fredags när jag kom hem såg jag att jag hade fått nåt från Close-Up. "Vad trevligt, nya numret", tänkte jag. "Näe, vänta nu. Det är ju ett litet paket. Det kan inte vara en tidning." Sen när jag öppnade det så fanns det massa Danko Jones grejer i. Då kom jag på att de hade en tävling för ett par nummer sen där man kan vinna just de grejerna. Jag blev alltså en av fem vinnare i den tävlingen. Coolt!

Följande saker fick jag:

1 affisch för det nya albumet (Never too loud)
1 t-shirt
2 glasunderlägg
1 fodral med ett par öronproppar i
1 promoexemplar av nya albumet, signerad av Danko Jones
1 exemplar av singeln Never too loud, signerad av Danko Jones
1 hel hög med Never too loud-klistermärken.

DankoVinst


Postat av: Josefin

Gött gött :)


| http://joschie.blogg.se |
| 2008-04-16 - 09:44:48 |

Postat av: Punkie - Med Skräckblandad Förtjusning

Fan vad KUL! :D Grattis! :D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2008-04-17 - 16:38:52 |

Postat av: hank

säljer du något??


| 2008-06-07 - 23:53:39 |

Postat av: Anonym

säljer du något??


| 2008-06-07 - 23:56:02 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -