Du kan inte lura döden

FinalDestination Final Destination

Filminfo: Alex Browning ska åka med sin klass till Frankrike. Innan de lyfter ser han framför sig hur planet exploderar i ett eldhav och samtliga passagerare dör. Han försöker övertyga de andra passagerarna om vad som kommer att hända och under tumultet kastas Alex och fem andra personer av flygplanet. De ser sen planet explodera. Efter det kommer Alex till insikt att det var ödesbestämt att han och de andra skulle död. Alex och hans vänner måste ändra ett till synes orubbligt öde.

Kommentar: Gammal film, men jag hade inte sett den. Hade dock sett trean så jag visste ungefär vad jag hade framför mig. Jag tycker att den här var bättre, trean innehöll bara en massa orealistiska sätt att dö på. Inte för att den här var helt realistisk, men jag tyckte ändå att det var mer thriller över den. Bra underhållning.

3Pusselbitar




Postat av: Allie

Älskar denna filmen, har sett alla men ettan är helt klart bäst.


| http://whirlygirl.blogg.se |
| 2008-04-13 - 10:26:41 |

Postat av: Samira

Tycker om den...eller ja allihopa faktiskt. Obehagliga på nåt kittlande sätt. :)


| 2008-04-13 - 22:55:36 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -