Fast

Förra natten var den sista natten jag jobbade för den här gången. Antar att det är för ett bra tag framöver. Jag kommer nämligen att bli fast anställd på dagtid från och med nästa vecka. Det är den första fasta anställningen för mig... och det känns bra. Får se hur länge (jag får?) stannar, jag har inte planerat att köra patienter för resten av mitt yrkesliv. :D

På tisdag börjar jag alltså jobb dag igen. Undrar hur det ska gå... jag gissar på att jag kommer få en smärre chock av hur mycket det kan vara att göra på dagarna, till skillnad från de relativt lugna nätterna. Tur då att jag har den korta veckan direkt, jobbar tisdag, onsdag, torsdag, sen är jag ledig igen tre dagar.

Får se vad man ska göra i helgen. Imorgon kväll blir det i alla fall konsert (Exodus + 3 Inches Of Blood + Carnal Forge). Fick dock inte med mig nån, så jag får gå själv... vilket jag är ganska van med.
Jag är lite sugen på att gå på bio idag, ska nog fråga brorsan om han vill gå. Get Smart lockar.

Trevlig helg!


Postat av: Punkie

GRATTIS till anställningen! "Skickar grattiskramar" :D


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2008-08-29 - 19:10:59 |

Postat av: Allie

Va kul du fått fast anställning, grattis! =D


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-08-30 - 15:30:33 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -