I Malmö

Igår (onsdag) morse efter jobbet åkte jag direkt till Centralen för att ta tåget till Malmö. Är ju Malmöfestivalen här nu och så ville jag se några band som spelar. Fick förresten tågbiljetten för ett helt okej pris, 92 kronor. Det duger...

Idag såg jag och Olle Flogging Molly och Millencolin. Flogging Molly var jättebra, Millencolin var... inte lika bra. Imorgon kväll ska jag se Opeth. Det kommer att bli fett.
Åt vildsvinskebab också... gott! Sen nån grekisk grillspett... gott!

Nu orkar jag inte skriva mer.


Postat av: Allie

mmm grekis grillspett, aldrig ätit men det lät riktigt gott.

Hm, 92spänn för tågbiljett var väl inte fy skam.


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-08-22 - 09:40:05 |

Postat av: Punkie

Åhh! Flogging Molly... Grymt! :D


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2008-08-22 - 12:31:40 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -