Bakom masken

BehindTheMask Behind The Mask: The Rise Of Leslie Vernon

Filminfo: Leslie Vernon, som hoppas bli nästa stora massmördare, låter ett team dokumentärfilmare följa honom medan han skapar sin legend i den lilla staden Glen Echo.

Kommentar: En lite annorlunda skräckfilm... ja, det var väl inte riktig skräck förrän sista tredjedelen, typ. Men jag gillade den skarpt. Den var dock lite förutsägbar, men vilken slasher är inte det? Bra film!

4Pusselbitar





RescueDawnRescue Dawn

Filminfo: Baserad på verkliga händelser kring stridspiloten Dieter Denglers liv, en tysk-amerikan som blev nerskjuten och tillfångatagen under Vietnamkriget. Dengler organiserar en flyktplan som sätter båda hans och andras liv på spel.

Kommentar: Ett riktigt bra äventyrsdrama. Jag blev inte det minsta trött på filmen, trots att den var drygt två timmar lång. Christian Bale är lysande, som vanligt. Se den här!

4Pusselbitar







Postat av: Allie

Rescue Dawn ska jag se, verkar jättebra.


| http://whirlygirl.blogg.se |
| 2008-02-10 - 10:32:18 |

Postat av: Samira - Tråkbloggen

Åh tack för tipsen! Ska försöka se film ikväll!


| http://samira.nu |
| 2008-02-10 - 12:29:43 |

Postat av: MissTaken

Behind The Mask - skitfilm!


| 2008-02-10 - 15:49:23 |

Postat av: Punkie - Med Skräckblandad Förtjusning

Behind the mask var ju störtskön :D Helt underbart när
han liksom berättar vad han måste träna för att kunna göra sina seriemördarskills :D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2008-02-11 - 17:06:54 |

Postat av: Niklas

Jag håller inte med angående Rescue Dawn. Jag blev riktigt besviken på den. SEG, var vad jag tyckte.

Visst hade den sina stunder och att den baseras på en sann historia gör ju sitt, men överlag så hände det alldeles för lite och storyn gick liksom inte framåt. När slutet närmade sig kändes det fortfarande som om prologen höll på tyckte jag...


| http://sjokan.blogg.se |
| 2008-02-18 - 20:48:07 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -