Det kom ett paket...

Idag hämtade jag ett:



...som innehöll:



Disney-boxen innehåller fem Disney Klassiker som inte har funnits på DVD tidigare:

Saludos Amigos
The Three Caballeros
Make Mine Music
Melody Time
The Adventures Of Ichabod And Mr. Toad

För den som inte vet, jag samlar på Disney Klassikerna och har nu 38 av 46 stycken.
Simpsons-boxarna samlar jag också på, och har nu nio av de tio som finns ute. Den här åttonde boxen ingick i en TV-serie kampanj på Discshop, där man fick köpa två boxar för 499 kronor. Så jag köpte den och första säsongen av Mitt liv som död, som jag har varit sugen på att se ett tag.


Postat av: ExtremePunkie - Med Skräckblandad Förtjusning

Mitt liv som död är en skön serie! :D Riktigt schyssta inköp!


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2008-02-09 - 15:32:21 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -