Härliga Djurgår'n!

Idag har jag varit ledig. Skönt. Men magproblemet tog inte ledigt (lämnade in sin avskedsansökan?!). Jag funderar på att stanna hemma från jobbet imorgon, så att jag får en extra dags vila... och så ska jag ringa till doktorn jag brukar gå till och höra vad han har att säga. Ursäkta att jag gnäller, men jag vill slippa det här nu. Jag hatar magproblem!

◊◊◊

Det var hockey idag också. Djurgården tog emot kaffebönorna (Färjestad) från Karlstad i Globen. Globen, ja. Det var länge sen man var där sist (De flesta matcherna spelas på Hovet den här säsongen). Jag trodde att det skulle vara och kännas helt ödsligt i den stora bollen. Men det gjorde det ju inte, publiksiffran var
hela 10 145
.
Matchen då? Djurgården krossade Färjestad, som verkade ha en väldigt dålig dag. Segern var egentligen aldrig hotad och det blev till sist 6-1. Mycket skönt!

EfterFärjestadSeger
Det var härligt att se grabbarna på isen göra "vågen" igen!



Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -