Heath Ledger död

Jag blev väldigt chockad när jag gick in på Aftonbladet.se efter att Tazty hade sagt åt mig att göra det. Där stod det att den australiensiska skådespelaren Heath Ledger hittats död i en lägenhet i New York. I den första artikeln stod det inte så mycket, men det stod att han och hans dåvarande fru separerade i september. Då tänkte jag direkt, "Överdos?". Senare stod det också att sömnpiller ska ha hittats i närheten av kroppen.

Väldigt synd, men framförallt tragiskt att det här hände. Han var en duktig skådespelare... och jag ser fram emot hans insats (den sista rollen väl?) som Jokern i den kommande Batman-filmen, när den nu kommer.


HeathLedger
R.I.P.


Postat av: TaZty

R.I.P Heath.... :(


| http://tazty.webblogg.se/ |
| 2008-01-23 - 00:22:24 |

Postat av: Samira - Tråkbloggen

:( Har inga ord


| http://samira.nu |
| 2008-01-23 - 00:36:33 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -