Lista #12

Här är en liten lista över 2007...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag började jobba på sjukhus.
Jag flyttade hem, efter att ha bott själv i ungefär nio månader.
Jag tatuerade mig.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga löften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe.

Dog någon som stod dig nära?
Inte det heller.

Vilka länder besökte du?
Finland. Men dit åker jag ju varje år.

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ett vettigt liv? Haha...

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Den 14:e november kommer jag nog att komma ihåg, då tatuerade jag mig för första gången. Finns säkert nåt mer datum som jag inte kommer på nu.

Vad var din största framgång 2007?
Det var väl när jag fick jobb, efter att ha gått arbetslös en tid.

Största misstaget?
Gjorde väl inga riktigt stora misstag, men små misstag gör man ju nästan dagligen.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt. Men i december kändes det som att jag var förkyld hela tiden.

Bästa köpet?
Det var nog min nya iPod.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hmm... konserter och DVDs, tror jag.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla bra konserter och alla härliga Djurgårdssegrar i hockeyn.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Jag är så dålig på att komma ihåg låttitlar överhuvudtaget så...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare?
Det senare skulle jag tro.

Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttiga saker.

Hur tillbringade du julen?
Hos pappa i Finland

Blev du kär i år?
Inte i nån person i alla fall.

Hur många one night stands?
Inga.

Favoritprogram på TV?
Många... men Californication var riktigt bra!

Bästa boken du läste i år?
Hmm, jag läste inte så många böcker. Det ska bli bättre 2008!

Största musikaliska upptäckten?
Väldigt många band, skulle ta för lång tid att skriva alla, så jag säger... Caliban!

Något du önskade dig och fick?
Fick alla 3-4 saker jag önskade mig i julklapp

Något du önskade dig men inte fick?
Jag blev inte ekonomiskt oberoende det här året heller.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Ingen aning. Kimsk?


Postat av: Sawen

Hahaha. Så skön kommentar.
Men jag tror dock inte på att du är vitare än bakgrunden :P


| http://sawens.webblogg.se |
| 2008-01-04 - 02:15:07 |

Postat av: Punkie

http://www.quizme.se/ där kan du testa om du är en brat :D Oroa dig inte, you won´t be... I hope ;D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2008-01-04 - 18:30:09 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -