Oväntad sol

I söndags när man klev upp upptäckte man att solen sken! Snacka om att jag blev förvånad, man har ju inte direkt blivit bortskämd med det den senaste tiden.

Det var så fint ute att jag var tvungen att fota lite när jag gick till bussen:

OväntadSol1

OväntadSol2

OväntadSol3

OväntadSol4

Igår morse var det dock raka motsatsen. Det snöblandade regnet öste ner! Tur att jag fick skjuts till busshållplatsen, annars hade man väl varit genomblöt...


Postat av: Punkie - Med Skräckblandad Förtjusning

Underbara foton! :)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2008-01-22 - 21:23:03 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -