Ryggen ömmar

Idag har jag varit ledig. Ganska skönt. De ringde från jobbet imorse och frågade om jag kunde jobba extra (9 - 18), för de hade "lite problem". Men jag sa nej, för det första så kunde jag inte och för det andra så hade jag verklingen ingen lust.

◊◊◊

Jag har haft nåt konstigt i magen de senaste dagarna, vet inte hur jag ska förklara det. Det gör inte direkt ont, känns obehagligt bara. Det kändes bättre söndags-tisdag, men igår blev det värre. Fick värsta magknipet på jobbet, och när jag åt blev det ännu värre. Men det släppte lite efter ett par timmar.
Jag avskyr magproblem. Snälla, gå över snart?

◊◊◊

Idag var jag hos tatueraren, som snyggade till min tatuering lite. Den här gången behövde jag inte vänta två timmar som sist, bara ungefär 50 minuter. Hehe.
Det gjorde mer ont idag än förra gången. Men det berodde förmodligen på att jag knappt hade ätit nåt på hela dagen, just på grund av magen. Det var skönt när han var klar. Nu är man öm i ett par dagar igen, men det är det värt. :)
Bokade en ny tid också, den sjätte mars ska jag dit och sätta mig under nålen igen.

◊◊◊

Fick ett litet återfall på Tradera och budade hem sex filmer. Men idag när jag fick hem två av dem, så upptäckte jag att jag har en av dem! Det var ju onödigt. Får fråga om brorsan vill ha den, annars får jag lägga ut den på Tradera istället. Synd bara att jag hann ta av plasten (den var helt ny) innan jag upptäckte mitt misstag.

◊◊◊

När jag skrev på avtalet för det nya vikariatet som jag fick så upptäckte jag att jag fått lite löneökning. 1500 kronor mer i månaden (före skatt). Det var ju en trevlig överraskning.

◊◊◊

Imorgon jobbar jag kväll (10.45 - 19.15)... hoppas, hoppas att det inte blir så extremt mycket att göra. Pallar inte det om jag känner såhär i magen. Men det är fredag, så det finns en risk för det. Ajaa, jag får stå ut.

Nu ska jag fortsätta att läsa i Villospår, sen blir det god natt.


Postat av: Olle

Krya på dig, mannen!


| http://tazty.webblogg.se/ |
| 2008-01-18 - 07:53:49 |

Postat av: Samira - Tråkbloggen

Hoppas magen blir bättre o att du inte får mkt att göra imorrn! Kram


| http://samira.nu |
| 2008-01-18 - 18:11:52 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -