Trött

Igår var jag jättetrött... tisdagskvällen på jobbet var en sån där kväll som man bara ville slänga sökaren på golvet och hoppa på den. Det kändes som att den pep konstant. När jag slutade så hade jag tagit emot cirka 40 jobb. På tre och en halv timmar.
Det är sjukt mycket.
Sen på onsdagen var det också en ganska mycket att göra. Hela dagen, förutom nån timme på morgonen. Jag jobbade 7-16.
Igår var det lite lugnare, men eftersom att jag började sju och hade gått upp kvart över fem, så var det segt ändå.
Jag slocknade på bussen på väg hem, tur att man vaknade innan man skulle av...

Sen på kvällen var jag och spelade innebandy i ungefär två timmar, och efteråt bastade vi. Snacka om att jag var slut i kroppen när jag kom hem.

Jag gick och la mig strax innan tolv och klev upp strax efter elva. Över elva timmars sömn alltså, det var ganska skönt. Men på gränsen till för mycket.

Nu har jag en tredagars helg. Skönt. Ska se mycket film, minst tre idag och nån imorgon.

◊◊◊

Igår fick man se solen igen, det var ju ett kärt återseende. När såg man den sist?
När jag satt i bilen på väg hem från innebandyn hörde jag på radion att Stockholm hade sju soltimmar under hela december. Sju! Inte konstigt att man blir deprimerad. Fast Växjöborna (om jag minns rätt) hade det ännu värre, de hade bara 20 minuter sol under december. Jisses.

◊◊◊

Tre års sluten vård för dödsmisshandeln av Ricardo Campogiani. Okej...

◊◊◊

Nu har jag provat espressomaskinen två gånger. Gjorde en latte båda gångerna. Andra gången blev nog bäst, men det är inte jättebra ännu. Det är det där med den skummade mjölken som jag inte riktigt behärskar ännu. Men det blir väl bättre för varje gång, antar jag.

◊◊◊

Varför kan man inte ladda upp bild på bloggen för? Det blir bara "unknown error". Det är lite störande.


Postat av: Daniel

20 minuter! det är fan helt sjukt! jag skulle hänga mig om jag både i växjö.


| http://itsagirl.blogg.se |
| 2008-01-11 - 23:47:29 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -