Argh!

Det som inte fick hända, hände.
Jag gick in på Rockweekends hemsida och möts av:

Arch Enemy ställer in.
Tyvärr meddelar bandet att de ej kan genomföra spelningen på Rockweekend då en medlem skadat sig.
Vi jobbar för fullt på att hitta en grym ersättare och meddelar detta inom kort!

Varför? VARFÖR?! Först Opeth som ställde in giget på Metaltown, och nu Arch Enemy. Suck.
Och det där med grym ersättare har jag inga förhoppningar alls på. Suck.

Suck.




Postat av: Punkie

My metalcondolences! Men det kanske blir... All that remains? Eller Killswitch Engaged? Eller.. Khoma? Eller I killed the promqueen? :D Hoppas det blir grymt i allafall!


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2008-07-17 - 12:32:15 |

Postat av: Allie

Ah nej va trist.



Jag utmanade dig i min blogg, om du känner för det. =0)


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-07-17 - 15:43:53 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -