Bokrean

I onsdags var jag i stan för att se om det fanns nåt intressant på bokrean. Efter besök på Åhléns och Akademibokhandeln åkte jag hem med fyra nya böcker i kassen. Ska jag vara ärlig så trodde jag innan att jag skulle köpa fler, men jag var ju rätt sent ute så det var nog mycket som var slut.
Böckerna som jag köpte:

Män som hatar av kvinnor av Stieg Larsson
Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson
Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson
Svensk maffia av Matti Larsson och Lars Wierup

De tre första böckerna behöver väl egentligen knappast någon närmare presentation, men jag länkade till info om dem ändå, i fall att nån som läser här har levt under en sten de senaste åren.
Den fjärde boken har jag velat läsa ända sen första gången jag såg den i handeln. Den verkar intressant och så har den fått ganska bra kritik, av det jag har sett.

Bokrea


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -