Påsk

Jaha, nu är det påsk. Det är ju... trevligt. Jag är i alla fall ledig imorgon och på söndag.
Jag inledde den här långfredagen med att stiga upp 05.45 (så det kommer ju att bli en ganska lång fredag). Näe, jag är inte extremt morgonpigg, jag skulle bara åka iväg och jobba. Som tur var hade jag en lite kortare arbetsdag framför mig än vanligt, eftersom det är helgdag. Kom hem lite före tre, skönt. Sen dess har jag bara suttit här vid datorn och slöat.

Imorse när jag hade kommit till jobbet så började det snöa... och klockan var säkert ett innan det slutade, så det hann ju komma en del. Men nu håller det väl på att smälta bort. Jag vill inte ha nån mer snö nu! Jag vill ha vår. Jag har tröttnat på det här kyliga vädret.

Vad bjuder fredagskvällen på då? Typ ingenting, det enda jag har planerat att göra är att se på film. I alla fall två stycken. Det är trevligt.

Nu ska jag nog gå ner och koka lite ris, som jag ska äta med kycklingen som står i kylskåpet. Gott.

På återseende.


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -