Tung i huvudet

De senaste dagarna har jag känt mig konstig i huvudet. Det är inte direkt huvudvärk, utan jag känner mig tung i huvudet, typ. En tryckande känsla. Det påminner lite om det jag fick efter cirka en vecka på mitt nuvarande jobb, men då hade jag lite yrsel också, det har jag inte nu... ja, inte mycket i alla fall. Det som jag hade då berodde förmodligen på vätskebrist, för det gick över efter nån vecka efter att jag hade börjat dricka mer vatten på jobbet. Förhoppningsvis beror det här också på vätskebrist, för det är ganska jobbigt. Det känns så... obekvämt.

TungIHuvudet


Postat av: Victoria

Glad påsk! 8)


| http://fameislessthaninfamy.blogg.se |
| 2008-03-22 - 22:43:51 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -