Lättskrämd

Onsdag den här veckan innebär min enda lediga dag. Men... det gör inte så mycket, har två konserter att se fram emot i helgen. Jag jobbar dock det tidiga passet (7-14) på lördag och söndag, så jag kommer förmodligen vara sjukt trött på söndag kväll... men det struntar jag i, sova kan jag göra sen. :D

Kanske blir after work idag. Ja, för mig är det inte just after work, men de andra jobbar ju så... :)


◊◊◊

Igår när jag och brorsan gick från Hovet till bilen så var det nån smällde av en riktig bomb (bomb som i en kraftig smällare) typ 10-15 meter från oss. Jag blev verkligen jätteskrämd och hoppade till... och jag höll precis på att skriva ett SMS så jag tappade nästan mobilen också. När jag sa det till brorsan skrattade han bara åt mig. "Hur kunde du bli så skrämd?", typ. Men jag är lättskrämd! Därför...


Postat av: Allie

Riktiga smällare eller hemmagjorda bomber kan allt få en att sätta sig i taket ibland.


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-11-20 - 10:40:27 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -