Ledig lördag

Lördag idag. Alltid lika trevligt, de helgerna jag är ledig vill säga. Har inte gjort nåt särskilt idag, har mest spelat Call of Duty 4 på PS3an, online. Det kan vara smått beroendeframkallande.
Ska förmodligen inte göra nåt speciellt resten av dagen heller, blir nog nån eller några filmer ikväll i alla fall.

Imorgon kväll är det konsert igen. Dark Tranquillity (plus två förband) blir det på Tyrol (Gröna Lund). Jag har sett de en gång innan, då var de ganska bra. Hoppas de är lika bra eller bättre imorgon.

◊◊◊

Natten till igår drömde jag att jag var och åt en enorm frukost nånstans, hotel typ. Snacka om att jag blev besviken när jag vaknade och kom på att jag låg i min säng och sov. Haha.

◊◊◊

Idag är det näst sista dagen av stegtävlingen på jobbet. När den äntligen är slut har den hållt på i fyra veckor. Jag är en aning trött på stegräknaren nu. Ska bli skönt att slippa den. Vårt lag kommer att vinna, som jag skrev förut. Överlägset. Den individuella tävlingen bryr jag mig dock inte det minsta om, längre.


Postat av: Janne

Call of duty 4 är grymt har du testat 5:an?


| http://mrgundez.bloggagratis.se/ |
| 2008-11-18 - 15:06:26 |

Postat av: Josse

Oh, dark tranquillity :D bra? klaart :)


| http://joschie.blogg.se/ |
| 2008-11-19 - 11:41:42 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -