Två dagspass

Nu har jag jobbat två dagspass. Igår var jag trött, idag är jag helt slut. Men det blev ungefär som jag förväntade mig, jag hade nästan glömt hur mycket jobb det kan vara på dagarna jämfört med nätterna. Jag antar att det bara är att vänja sig, det kommer ju fortsätta att vara mycket på dagarna, eftersom nya avdelningar har öppnats och så. Men jag tänker inte gnälla för mycket, då blir det bara jobbigare att ta sig igenom en arbetsdag.

◊◊◊

Hösten är mycket nära nu och jag ser redan fram emot våren. Regn, kyla, blåst. Blä. Jag vill ha sommar!
Det enda som är bra med att hösten är på väg är att hockeyn börjar snart. Och så alla konserter förstås.

◊◊◊

Jag vill hitta en lägenhet. Seriöst, jag orkar inte bo här längre. Inte för att det har hänt nåt som gör att jag vill flytta, det är bara så mycket skönare att ha nåt eget. Men var ska jag hitta nån lägenhet då? Mamma säger att jag ska köpa en... jag är lite tveksam till det. Nån som känner nån som har en släkting vars barn har en lägenhet den vill bli av med?

◊◊◊

På lördag får jag se At the Gates. Det kommer att bli... hmm... magiskt är nog ett passande ord.





Postat av: Samira

Jag tycker också att du ska köpa en lägenhet. Det vinner man på i längden. Så kolla upp info om det o satsa. :)


| http://samira.nu |
| 2008-09-07 - 12:52:49 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -