Helg i Malmö

I torsdags morse tog jag tåget ner till Malmö. Anledningen till att jag åkte ner just den här helgen var konsert. Bandet (Satyricon) som spelade där i torsdags spelar i Stockholm imorgon, men då jobbar jag. Jag ville verkligen se dem så jag tänkte att jag lika gärna kan åka till Malmö eftersom jag är ledig. Sen kunde jag ju passa på att hälsa på Samira och Olle samtidigt. Alltid trevligt.

Konserten då, jo... det var väldigt bra! Det var nog det bästa jag sett sen Slayer i november. Jag visste ju att de skulle vara bra eftersom jag sett dem en gång innan, men ändå tänkte jag "J..vlar, vad bra det är!". Blev inte det minsta besviken.

Resten av helgen var rätt lugn. Samira satt ändå bara och spelade World of Warcraft hela tiden. ;)
Lördagen var förresten inte jättelugn. Då var jag hos Olle och hjälpte till att bära in (det stora) flyttlasset med hans tjejs alla grejer. Det är ganska ansträngande att gå tre trappor upp och ner... var helt slut efter. Har fortfarande lite värk i armarna. Bevisar väl egentligen bara hur sjukt otränad jag är. Måste ta tag i det nu... suck...

Men... en bra helg! Ikväll börjar jag jobba igen.


Postat av: Olle

Tack för hjälpen, dude, u did great! :)


| 2009-04-23 - 22:35:14 |

Postat av: Samira

Jag tyckte de va kul när du va här, trots att jag bara spelade hela tiden, hrm hrm. Fast du glömde skriva att vi satt o solade på balkongen =)



Börja träna..nästa gång vi ses ska du va biff, capisch?!


| http://samira.nu |
| 2009-04-23 - 23:05:52 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -