Inaktiv vecka

Oj vad inaktiv jag varit den här veckan, ett endaste inlägg har jag orkat med. Men det blev det ändring på nu, när producerade sex inlägg på nån timme!

Under veckan som snart är till ända har jag inte gjort så mycket. Jobbade första halvan och sen har jag varit ledig sen i fredags. Skönt med tredagars helg. Var "hemma" i Stenhamra fredag-lördag och bara slappade. Jo, i fredags var jag ju på bio med bröderna. Men utöver det gjorde jag/vi typ ingenting alls. Lugnt och skönt. Aldrig fel med gratis mat heller. :D

Veckan som kommer är en sån där härlig sexdagars arbetsvecka, jobbar alltså helgen också.

◊◊◊

Djurgården (hockey) gjorde klart med en ny back i torsdags. Kyle Klubertanz heter han.
Om inte annat så kommer Djurgården åtminstone ha spelaren med det bästa namnet den
kommande säsongen! Alltid nåt...

◊◊◊

Imorgon släpper SF biljetter till en förhandsvisning av nya Beck-filmen, till Bioklubbmedlemmar.
Jag ska hämta mina biljetter innan jobbet. Förhoppningsvis är de inte slut.





Postat av: Jesper

Sv: Haha på sätt o vis, men för han är de ett skratt :D


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-08-10 - 15:43:25 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -