Kläder

Mellan den 15:e juli och 3:e augusti hade Junkyard en galen rea på hela sortimentet (60 procent de sista dagarna). Och jag passade så klart på att handla lite kläder. Jag gjorde två beställningar, en när rean låg på 40 procent och en när den låg på 50 procent. Totalt sparade jag 1188 kronor. Det är ganska mycket.

Här är vad jag köpte:

1. T-shirt från Metal Mulisha.
2. T-shirt från Fleshgear.
3. T-shirt från Adio.
4. Jacka från Criminal Damage.
5. Jacka från Circa.
6. Skor från DC.




Criminal Damage-jackan var sjukt skön när jag provade den, förmodligen den skönaste jackan jag ägt. Circa-jackan var sjukt tunn. Definitivt den tunnaste jackan jag ägt. Den är lika tunn som en skjorta ungefär.



Postat av: Punkie

Jäklar! Rågillar tröjorna och skorna, sjukt snygga! Bra med en massa sparade slantar med! :)


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2009-08-10 - 11:35:53 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -