Veckans album vecka 35

Asta Kask - En för alla ingen för någon

Veckans platta ligger det gamla svenska punkbandet Asta Kask bakom. Jag tyckte att det var riktigt j..vla bra! Det är några låtar som sätter sig huvvet direkt. Lite synd att jag inte åkte till Pretzeltown i Södertälje, för de spelade där. Får hoppas på en ny chans nån gång i framtiden.


En av de bästa låtarna, "Vill inte va med".


Låtlista:

01 - Än finns det hopp
02 - Till vilket pris som helst
03 - Vill inte va med
04 - Ett liv på kredit
05 - Din frihet är din grav
06 - €uropéer
07 - Precis som far
08 - Man vet vad man har
09 - Patriarkatet
10 - Apan
11 - Jag mot allt
12 - Med facit i hand









Postat av: zpy64

Hej.

Tack för att jag fick höra Asta Kask igen, kanon bra låt, fina fotton du lagt ut, Å du Älskar Djurgårn över allt annat på denna jord.



Mvh zpy64 från Örnsköldsvik


| 2009-08-28 - 00:25:56 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -