Actionfylld komedi

Tropic Thunder

Filminfo: Ett gäng självupptagna skådespelare har bestämt sig för att göra filmhistoriens största krigsfilm. Men när inspelningskostnaderna löper amok och skådisarnas överdimensionerade egon hotar att äventyra hela filmprojektet, bestämmer sig den frustrerade regissören för att ta saken in egna händer. För att öka realismen leder han sitt team långt in i djungeln, där de snart får närkontakt med ett gäng riktiga skurkar. Nu hänger gruppens överlevnad på en handfull självutnämnda primadonnor.

Kommentar: En helt okej film, men jag förväntade mig lite mer faktiskt. Jack Blacks och Tom Cruises karaktärer var bäst i filmen.









Postat av: Niklas

Jag blev RIKTIGT besviken på denna filmen men det var mycket för att jag inte läst riktigt vad den handlade om. Jag trodde att det skulle vara en ren parodi på Vietnamkriget. Filmen föll i mina ögon när de var skådisar och det blev aldrig riktigt roligt. Ett par händelser kanske men nah, stor besvikelse...


| http://sjokan.blogg.se/ |
| 2009-02-17 - 23:02:12 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -