Dagens frukost



Vissa dagar, som idag, kan bara tanken på frukost kännas motbjudande. Då kan det vara bra att anstränga sig lite när man fixar frukosten, som jag gjorde idag. Lite lättare att få ner den då. Dagens frukost bestod av:

- En tallrik med A-fil och müsli
- Två mackor av rågbröd med skinka, ruccola, paprika och gurka
- Ett glas ProViva skogsbär

Inte helt fel. Nu ska jag strax klä på mig, sen ska jag åka in till stan. Först ska jag hämta ut ett tangentbord på Webhallen och sen ska jag gå på bio och se Australia. Betyg på den kommer som vanligt sen.

Sen ikväll är det hockey också, Djurgården tar emot Färjestad på Hovet. Vore fruktansvärt bra med en seger.


Postat av: Allie

mmm det såg gott ut. Du har rätt, frukost brukar inte va nån höjdare men gör man en lite godare frukost kan man knappt motstå den, tyvärr gör man kanske inte det varje dag. =/


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2009-02-19 - 14:42:44 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -