Storslaget

Australia [Trailer]

Filminfo: En engelsk aristokratkvinna ärver i början av Andra världskrigeten en ranch i norra Australien. För att rädda djuren tar hon hjälp av en boskapsdrivare. Tillsammans driver de boskapen genom landet. Framme i Darwin möts de av japanernas bombningar av staden.

Kommentar: Storslaget var ordet. Den här filmen innehåller det mesta; drama, action, romantik, humor, krig... ja, väldigt mycket. Och jag gillade den. Väldigt fint foto i vissa delar av filmen. Sen tyckte jag att den lille killen som spelar aboriginpojken var duktig.











Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -