Underbar seger!

Jag ångrar mig inte ett ögonblick att jag provade att ta ledigt igår för att kunna se matchen på härliga Hovet, Djurgården - Timrå. Jag tycker att Djurgården var bättre i stort sett hela matchen. Timrå tog visserligen ledningen i andra perioden på ett friläge efter slarv av Djurgårdsspelare i offensiv zon, men jag blev aldrig riktigt orolig... det kändes som att DIF skulle kunna vända. Och det gjorde de sannerligen! Efter 6:41 i tredje perioden stod det 3-1 till härliga Djurgår'n. Det blev till slut 4-1.
Min bror sa till mig innan den tredje perioden började, "Nu lossnar det och så vinner de med 5-1". Han fick nästan rätt.


En av matchhjältarna, Carl Gustafsson, efter sitt första (av två) mål.


Postat av: Janne

Skönt att ni spöa Timrå men tråkigt att ni passerade oss i tabellen. Ser fram i mot bilderna från nya lägenheten.

Ha en bra avslutning på veckan.

/Janne


| 2009-02-18 - 22:51:23 |

Postat av: Janne

Hjälp mig gärna med en bloggtitel har idétorka :)


| http://mrgundez.bloggagratis.se |
| 2009-02-18 - 22:52:51 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -