Lista #15

Malin har tjatat lite... nej, tjatat mycket på mig att jag ska göra "hennes lista". Så okej, här är din jäkla lista! Hehe.

4 av mina favorit TV-program
- Prison Break
- Californication
- CSI (Las Vegas så klart!)
- Hockeykväll

4 saker som jag gjorde igår

- Vaknade och steg upp
- Satt vid datorn
- Packade
- Åkte till jobbet

4 saker som jag ser fram emot
- När klockan blir sju och jag får åka hem och sova
- Nån dag nästa vecka
- Close-Up Båten
- Sommaren

4 favoritrestauranger
- Sultan Pizza & Kebab (Kungshallen)
- Taco Bar
- Jag kommer...
- ...inte på nån mer.

4 saker på min önskelista
- Att
- Allt
- Blir
- Bättre

4 personer som jag utmanar
- Inte
- Nån
- Person
- Alls


Postat av: Malin

Fy fan vad jag är nöjd med mig själv! :) Mission completed...


| 2009-01-30 - 23:27:16 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -