Natt på sjukhuset

En månad har hunnit gå sen jag skrev nåt här senast... börjar nästan bli en vana att börja mina inlägg så där, men jag kommer inte att lägga ner bloggen. Ska försöka skriva lite oftare, om det nu är nån som läser längre.

Det har väl inte hänt så jättemycket på det här nya året ännu. Började jobba natt igen för drygt två veckor sen (sitter på jobbet nu) och ska göra det till den 22:a maj, hela fyra månader alltså. Det blir lite extra pengar och lite mer ledigt. Det känns ganska bra.
Delar av första ledighetsperioden (tre dagar förra veckan) tillbringades nere i Malmö. Träffade bland annat Allie över en fika, det var trevligt att få möta personen bakom bloggen.

Det kommer nog att bli en liten ändring på min tillvaro nästa vecka. Vad det är tänker jag inte skriva förrän tidigast imorgon.


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -