Inget jobba extra för mig

Både idag och igår har de ringt från jobbet och frågat om jag vill/kan jobba (natt) på grund av sjukdom. Igår sa jag nej direkt eftersom vi skulle till Gröna Lund och idag sa jag nej efter några sekunders funderande. Det blir ju bra betalt när man hoppar in för ett extra pass, men om jag har ställt in mig på en ledig dag så har jag väldigt svårt för att plötsligt ställa om. Det kanske är lathet, jag vet inte...

◊◊◊

Vad roligt det är att titta på folk som håller på att somna på tåget. Huvudet faller framåt tills personen nickar till, sen håller det på så tills personen dreglar ner sin arm och blir jättepigg och tycker att det är pinsamt att det hände, på ett fullpackat tåg. Haha.

◊◊◊

Imorgon börjar jag jobba dag som sagt. Som tur är börjar jag sent, så jag slipper börja med en tidig morgon. Funderar på om jag ska se en av de nya filmerna innan jag lägger mig. Är lite sugen på Flykten från Alcatraz.




Postat av: Johanna

Väldigt härlit att börja senpass efter ledighet :)



Ha det gott, natti natti!


| http://haltbananskal.blogg.se/ |
| 2009-07-01 - 23:52:22 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -