Matkoma

Idag åt jag middag runt halv sex. Nu, fyra timmar senare är jag fortfarande mätt. Jag lagade två taco wraps. Två stora... nej, enorma! Det var nog de största wrapsen jag nånsin ätit. Jag tror att jag åt säkert 350 gram köttfärs totalt. Och wrapsen vägde säkert 250 gram styck. Jag blev mätt. Så mätt att jag höll på att spricka. Så mätt att jag nästan fick håll av att bara resa mig köksstolen. Så mätt att när jag satte mig vid datorn nästan inte orkade resa mig igen, på grund av den så kallade matkoman. Men det var sjukt gott. Köttfärs, ruccola, tomat, gurka, paprika, majs, vitlökssalsa och crème fraîche. Mmmm...

◊◊◊

Vad är det för knas med webblogg? Ibland när man sparar eller publicerar ett inlägg så syns den inte på översiktssidan, utan bara i arkivet. Märkligt.
◊◊◊

Jag vill byta till min nya bloggdesign nu. Men jag måste fixa en schysst header först. Designen kan för övrigt vara det snyggaste och enklaste ni sett på mycket länge. Less is more, som man säger på english.


Postat av: Daniel

Finns de nå kvar åt mej?


| http://danielfagerholm.webblogg.se/ |
| 2009-06-18 - 09:09:58 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -