Netbook

Var och köpte en ny bärbar dator idag, eller en Netbook som de här små datorerna kallas för. En Asus Eee PC 1000H blev det, 3490 kronor. Jag ska sälja min gamla bärbara också, så den blir ju "billigare". Den nya är väldigt liten och behändig. Den kommer ju vara väldigt lätt att ta med sig, till skillnad mot min gamla, som började bli lite jobbig att släpa på. Och eftersom jag har en stationär dator hemma så behöver jag inte en laptop med så stor skärm.







Postat av: Jesper

Bra köp:P vad har du för bärbar du säljer och vad ska du ha för den? ;)


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-06-15 - 21:36:36 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -