Slut!

Kom hem för typ en halvtimme sen. Helt slut efter innebandyn... men så blir det när det går så lång tid mellan gångerna. Och det gör det bara för att jag jobbar natt, det blir bättre sen när jag jobbar dag igen.
Har faktiskt blivit väldigt sugen på att börja spela innebandy "på riktigt", i klubb alltså. Har en kollega som spelar i ett division 6-lag, ska nog provträna med dem sen. Får se om de vill ha mig. Haha.

◊◊◊

Idag när jag åkte "hem" så hann jag lyssna på två och ett halvt album på iPoden. Haha, två och ett halvt! Tar ungefär en och en halvtimme att åka kommunalt. Man åker från ena sidan av stan till andra, tvärs igenom Stockholm, typ. Jag tycker att de borde förstå varför jag inte åker dit så ofta. :)





Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -