Sommar?

Sen igår kväll har det varit lite bättre väder, och idag på dagen var det ganska skönt ute. Kan det vara så att sommaren smyger sig hit? Nää, det är väl för mycket att hoppas på. Men bara det inte är sånt höstväder som det varit så är jag väl nöjd.

Snart är det midsommar, och jag är ledig. Blev bjuden till en fest, men jag vet inte ännu om jag ska gå. Senaste veckan har det känts som att jag har nåt skit i kroppen... och då är man ju inte jättepigg. Får se hur det känns de närmaste dagarna. Om det inte blir fest så åker jag "hem" och slappar och äter (förhoppningsvis) god mat bara.


◊◊◊

Ajvar är gott.
Heinz chilisås är ljuvlig.



Postat av: Jesper

Blev sol här uppe iaf, var ett tag sen sist :)



och snart är det midsommar OCH jag fyller år hehe ;)


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-06-16 - 21:22:46 |

Postat av: Jacob

tackar tackar! dina inlägg om i-landsproblem är bara för sköna! ^^


| http://greyshades.blogg.se/ |
| 2009-06-16 - 22:24:43 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -