Det här är en rubrik

Igår var vi (jag, bröder, mamma, styvpappa) här och åt. Anledningen till det var så klart mors dag... men också att min yngsta bror fyller år, idag. 15 bast blir han. Shit. Jag känner mig gammal när jag tänker på hur gammal han blivit.
Maten var helt okej, åt grillad laxfilé med färskpotatissallad. Hade varit godare med nygrillad lax, men det var gott med kall också.

Idag var jag och 15-åringen på en förhandsvisning av den kommande filmen The Proposal (betyg kan ni se lite längre ner). Det var ju passande att det var just idag, så fick han en liten födelsedagspresent till, utöver DVD-boxen jag köpte. Första säsongen av Two and a half men blev det. Jag tycker för övrigt att min bror är så sjukt lik Jake, inte till utseendet, men till sättet. Kroppsspråket och så.

Är ledig nu fram till fredag. På onsdag ska jag kanske gå och se nya Terminator med en kollega, men utöver det har jag inget särskilt planerat. Får se vad som händer. Jag måste dock försöka boka tid med nån som kan komma hit och montera ett polislås på min ytterdörr, har tänkt göra det sen jag flyttade in. Det är ju bara fyra månader sen...



Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -