Veckans album vecka 27

Testament - Practice what you preach

Ett band som enligt mig är mindre än de förtjänar. De är ju till exempel mycket bättre än dagens Metallica. Testament var väl inte bättre än Metallica på 80-talet, men sen gick det som det gick med Metallica medan Testament fortfarande kör nästan samma stuk. Jag har sett dem live två gånger, första gången var en riktigt Wow-upplevelse. Andra gången var också bra, men då var de förband så de fick inte så mycket speltid. Om drygt en vecka får jag se dem på Rockweekend, jag hoppas och tror att de är lika bra igen!


Låtlista:

01 - Practice what you preach
02 - Perilous nation
03 - Envy life
04 - Time is coming
05 - Blessed in contempt
06 - Greenhouse effect
07 - Sins of omission
08 - The ballad
09 - Nightmare (Coming back to you)
10 - Confusion fusion










Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -