Första gången i Örebro

Igår var jag i Örebro. På konsert. Banden (Unleashed, Belphegor, Devian och Guillotine) som spelade spelar i Stockholm också, men jag jobbar då, så istället för att försöka få ledigt bestämde jag mig för att åka till Örebro. Det är ändå inte så långt dit från Stockholm, tar ungefär två timmar med tåg. Eftersom konserten var slut så pass sent att sista tåget till Stockholm gått så fick jag sova där en natt också. Hittade ett vandrarhem med helt okej priser.
Det var första gången jag var i Örebro, vad jag minns i alla fall, och jag kommer nog aldrig åka dit igen om det inte är för nån konsert eller nåt. Staden, av det jag såg, kändes sjukt tråkig.

◊◊◊

Jag är ledig fram till fredag kväll, men vet inte riktigt vad jag ska göra. Imorgon kväll ska jag nog i alla fall åka och spela innebandy, har inte gjort det sen jag flyttade. Annars kommer jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Kommer säkert kolla en massa på Dexter, som jag fastnat för igen. Ska faktiskt sätta igång ett avsnitt nu!


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -