Konsert hela veckan

Inte riktigt hela veckan, men tre dagar i alla fall. Tre dagar i rad dessutom:

Torsdag
Kreator / Caliban / Eluveitie / Emergency Gate

Kreator hade jag sett fram emot länge, hade inte sett dem innan... och de var så klart kvällens bästa band. Fångade ett plektrum från ena gitarristen, men upptäckte sen till min besvikelse att det stod Emergency Gate på det. Irriterande, speciellt när jag inte gillade det bandet speciellt mycket.

Fredag
Children of Bodom / Cannibal Corpse

Här såg jag mest fram emot Cannibal Corpse, eftersom jag inte sett dem tidigare heller. De var bra. Jag var, och är fortfarande, väldigt imponerad av sångarens headbanging. Att säga att det gick snabbt är en underdrift. Haha.

Lördag
Judas Priest / Megadeth / Testament

I den här line-upen var det Testament som lockade mest, de andra banden fick jag på köpet liksom. Synd bara att jag missade ungefär fem minuter av Testament på grund av att det stod fel tid på biljetten.

Var väldigt trött när jag åkte hem igår, det berodde nog på att jag fortfarande var lite sliten efter fredagen. Fick i mig några glas då, hehe.

◊◊◊

Idag blir det Män som hatar kvinnor på bio med en kollega. Ska bli kul.


Postat av: Jesper

de var inte lite band på 3 dagar!


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-03-01 - 21:54:51 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -