A-laget på besök

Vad f..n?! Hittils i natt har det varit jättemånga patienttransporter från/till Beroendeakuten. Det känns som att alla såna transporter kommer på samma gång, för det är antingen knappt några körningar alls eller så är det jättemånga. Nästan aldrig nåt mitt emellan. Samlas alla a-lagare på typ Medborgarplatsen och "Kom igen! Nu ser vi till att hamna på Beroendeakuten så de får nåt att göra!", eller vad är det frågan om?


◊◊◊

De senaste dagarna har jag varit sugen på pannkakor... och det är inte vanligt hos mig kan jag säga. Vanliga pannkakor är inte direkt nån favorit hos mig, då är fläskpannkaka mycket godare. Måste steka pannkakor nån dag, så jag slipper det här suget!

◊◊◊

På fredag kommer det en tekniker för att se varför bredbandet inte fungerar. Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att det är nåt som han kan fixa. Så att det inte typ är nån kabel i väggen som är defekt eller liknande. Jag orkar inte vänta på att komma till jobbet för att kunna kolla nåt på nätet. Eller betala extra för lite tid på en dator i stan.


Postat av: Martina - En frispråkig blondin med åsikter om det mesta;)

Hej:) Ja, det är bara att passa på och fylla frysen när det är billigt:)


| http://missisnorth.blogg.se/ |
| 2009-05-20 - 09:20:25 |

Postat av: Samira

De flesta a-lagare får bidragen o pensionen runt 18-20 så då smäller de i sig, tyvärr. Likadant på mitt jobb. De är som fullast/högast dessa dagar o några framöver.


| http://samira.nu |
| 2009-05-20 - 20:37:33 |

Postat av: Jesper

Sånt som händer ;)


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-05-21 - 00:06:06 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -