Champions League

Snart börjar Champions League-finalen i fotboll. Och jag jobbar. Förra gången jag skulle kolla på en match försvann mina TV-kanaler en halvtimme innan matchen, och gången innan det, när jag såg en match, var det en tråkig match.

Det är inte meningen att jag ska kolla på Champions League, va?
Forza Barcelona!



Postat av: Martina

Ja, övning ger ju färdighet som dom säger:) Börjar lära mig lite nu i allafall. Har suttit med det där hela kvällen så nu börjar ögonlocken strejka=/


| http://missisnorth.blogg.se/ |
| 2009-05-28 - 00:43:18 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -