Dagens bandtröja 26/5

Kom på en rolig grej... tänkte visa en bandtröja ur min samling, kanske ett par gånger i veckan. Eftersom min samling är ganska stor så kommer det ta ett antal veckor. Här är den första:

Torture Division


Loggan på framsidan och "Death Jävla metal" på ryggen

Här är min första Torture Division-tröja. Torture Division som enligt mig är Sveriges band. Har sett dem två gånger live, första gången var de bra... andra gången var de sjukt bra. Hoppas på att få se de snart igen!

Hemsida
MySpace
Encyklopaedia Metallum


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -