De kontrollerar dig

The International [Trailer]

Filminfo: En agent på Interpol beslutar sig för att ta fast en av världens mest inflytelserika finansmän som samarbetar med en våldsam och kriminell terroristorganisation genom att utföra penningtvätt och andra oetiska tjänster. En distriktsåklagare från Manhattan blir agentens partner i jakten genom det korrupta rättssystemet. Deras envishet växer sig snabbt till en besatthet då de blir stoppade och manipulerade av sina egna organisationer.

Kommentar: En liten besvikelse. Kombinationen konspirationsthriller och Clive Owen lät bra i mina öron, och trailern var också lovande. Men jag tyckte att den var lite seg emellanåt. Den får väl godkänt ändå...









Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -