För lite sömn

Var som jag skrev förut på kryssning från fredag till lördag kväll. Det var mycket roligt. Vi var ett gäng som bland annat var och såg Nordman. Vi röjde på rätt bra där vi scenen. Om de var bra eller inte spelade ingen roll. :D
Mindre roligt var dock att vi hade konferens klockan 11.00 igår (lördag), speciellt med tanke på att jag aldrig gick och la mig, bara mesar som gör sånt! ;)
När klockan var typ 07.00 så gick jag och en kollega till frukostbuffén, fortfarande onyktra. Haha. Man var lite trött sen under dagen, särskilt den sista timmen av konferensen, då var det verkligen inte långt ifrån att jag somnade. Tur att jag hade solglasögonen på mig och satt längst bak i hörnet av rummet. Hehehe.


Sen igår när vi var tillbaka i Stockholm åkte jag nästan direkt till jobbet för ett nattpass. På tio timmar. Jag fick sova ungeför en och en halvtimme för att det var lugnt och för att kollegan tyckte att jag behövde det. Undrar varför? :D

Det var inte fullt så jobbigt att jobba som jag trodde att det skulle bli, var väl mest de sista timmarna på morgonen som jag började bli väldigt seg. Och vägen hem var nog värst. Jag höll på att däcka totalt hela tiden. Mellan stationerna somnade jag och så fort tåget stannade vaknade jag och tänkte, "Va? Ska jag av nu?!". Hahaha. Men jag kom hem i alla fall.


Är på jobbet nu. Jobbar till onsdag morgon... tror att jag kommer vara trött tills dess. Men sen har jag fem nätter att vila upp mig.



Postat av: Jesper

Hehe jodå, får se vad för konserter som dyker upp ;)



Verkar som att ni haft en jäkla röjj helg!


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-05-10 - 22:51:31 |

Postat av: Allie

Håller fullt med, åker man på kryssning går man f*n inte o lägger sig. hahaha.... =P


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2009-05-11 - 15:36:49 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -