Järven

The Boat That Rocked [Trailer]

Filminfo: Efter att Carl relegerats från skolan skickar hans mor honom till sin gudfar Quentin för att få honom på rätt spår igen. Men Quentin är chef på piratradiostationen Radio Rock, som sänder från en båt mitt ute i Nordsjön och är befolkad av en eklektisk grupp av rock & roll DJs. 
Gänget leds av The Count, en stor och gapig amerikan som är kung över radiovågorna och leverför musiken.

Kommentar: En liten besvikelse, men ändå helt okej. Trodde att den skulle vara lite roligare. Sen tycker jag att den lite väl dramatisk.










X-Men Origins: Wolverine [Trailer]

Filminfo: Filmen utspelar sig innan händelserna i X-Men och berättar historien om Wolverines våldsamma förflutna, hans komplexa förhållande till Victor Creed och olycksbådande programmet Weapon X

Kommentar: Riktigt bra faktiskt. Ungefär det man väntar sig av en X-Men-film, mycket action, lite humor och så vidare. Rekommenderas.














Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -